suka amek gambar :)

Orang Suka Gentel Gentel Afro

Sunday, June 26, 2011

Awakk ~

Assalamualaikum , salam sejahtera semua .
jam skarang dah pukul 4.20 pg 26 Jun 2011 .
nadz baru balik jumpa dgn mmber nadz .
depa ajak jumpa sbb yg sorg tuh dia nk p KL smbung blajaq balik kt sana .






actually , ntah kenapa , lepas nadz balik tadi , nadz bukak lagu kt laptop , nadz dengaQ lagu ni .



then masa dok dengaQ tuh , tetiba ja nadz rindu kt "dia" .
ermmm :'(
sedihnyaaaa .



Sayang,,
Sehat tak kt "sana" ?
Rindu awak lah sayang .
Bila kita boleh jumpa lagi ni ?
Rindu awak sangat sangat .
Rindu suara awak , rindu nk awak teman saya masa saya sunyi .
Rindu semua mengenai awak sayang :'(



Sayang ,,
Jaga diri baik baik ye ?
Dah 10 minggu awak pergi , tp saya masih sayang awak , saya masih rindu awak .
Kalaulah awak masih ada , mesti saya tak sunyi mcm skarang ni kan .
Boleh saya borak borak dengan awak , walaupun saya tak faham awak , saya tahu awak mesti faham saya kan ?
Sayangg , rindu awak sangat sangat .
:'(


Sayunya hati bila dengar lagu ni sambil tengok potret awak .





My Lovely Dear ,,
I wish you were next to me when I really really miss you .
I wish I can feel you here laying on my chest just like I always did to you when we were together .
I felt like this happen within a second , I felt like it was just a dream , but NO !!
It's almost three month since you left me .
I miss you dear .
I can't stop from saying that , I can't stop from feeling that .
I'll drop my tears when I miss you .
I need you dear .
I want you .
I really mean it when I say it !!
:'(





~ Take Good Care Of Yourself My Dear Domo ~
~ Will Always Love & Miss You ~














*writing this with teardrops on my cheek*
:'(
with love ; nadzli.azlan

10 1003 orang gentel-gentel Rambut Afro:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [Reply to comment]

sabar ye dik...

mesti dia pon rindu kan adik....

tp dia dah tenang kat sana

kiera'sakura said... [Reply to comment]

alaaaaa dik jgn la mcm nie...

siannye adik akak nie... akak lak tetiba rase sedih... =(

NINA AMIRA said... [Reply to comment]

xske la cter binatang mati nie.. cdey.. sensitif dgn binatang nie..

tomatokering :) said... [Reply to comment]

tamo sedih2 T_T

aniswany said... [Reply to comment]

dah agak ! mesti rendu domo domo dia...chill babe =) kalo rendu domo nyanyi lagu ni...


*begitulahh awan nano nano nano..hihi

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr

ye akak :(

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@kiera'sakura

ermmm adek rindu Domo je ~ :'(

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@NINA AMIRA

ermm , saya pn sama ! :(

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@tomatokering :)

tak boleh tahan ! :( rindu Domo sesangat !

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@aniswany

errr , takdak apa pn yg bleh buat kami lupa kt Domo :(