suka amek gambar :)

Orang Suka Gentel Gentel Afro

Saturday, June 25, 2011

Awan Nano ~!

Assalamualaikum . 
hai semua .
erm , sejak sejak nadz ada rmbut beso nih , slalu betoi org panggei nadz Hafiz lah , awan nano lah .
smpai kan nadz jadi addicted kt lagu ni .
just wanna share this song with all of you :)
enjoy !

Lihat ke arah sana
Serakan warna dan berarakan
Awan
Pabila terik panas
Segera hadirnya memayungi diri
Pabila kau dahaga
Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Pabila kau katakan
Akulah awan itu yang kau mahu
Begitulah awan nano
Setia melindungi diri
Tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu
Kasihnya
Kasih tiada banding
Setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Awan kekasih sebenarmu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu
Lihat diriku ini
Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Sehingga tak mungkin terlupa
Berikan belas sedari dulu
Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun air matamu kasihku
Sehingga kau katakan
Akulah awan itu yang kau rindu
Akulah awanmu yang sedia
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Akulah awanmu yang sering kau rindu
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu
Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu
Begitulah awan nano
Setia melindungi diri tika panas mencuba menggores pipi
Dan bibirmu
Begitulah awan nano
Sering saja tak terduga hadir
Dan tak akan tercapai jejarimu
Kasihku
Kasih tiada banding setia tiada tara
Bagaimanapun jua
Aku pelindung dirimu sayang
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


 Awan Nano by Hafiz 







with love ; nadzli.azlan

4 1003 orang gentel-gentel Rambut Afro:

fRaMe+LenSeS said... [Reply to comment]

Peghasannn.. :P

lawa aihh header dia.. :P

kiera'sakura said... [Reply to comment]

sebok jer abg nie... akak baru nk ckp akak suka header adik... alaaaa in love lagi... hukhukhuk :D

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@fRaMe LenSeS

macehhh ! hahah yg peghasan tuh sory nah mmg betoi okeh !

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@kiera'sakura

hehhehe abg tu mmg laa ! in love lg ? hehehe :D