suka amek gambar :)

Orang Suka Gentel Gentel Afro

Monday, April 4, 2011

Mari mengenal "Pistolku" !



Assalamualaikum readers , haaa , harini nk post something different kt sini !
nk tunjuk kt smua "Pistol" yg slama ni aku guna untuk "menembak" dan jugak perkakasan tambahan si pistol nih yg tak seberapa ! 
hahaha dengaq mcm pistol betoi kan ? 

tapi sbelum tu nk mintak maap siap siap kalo gmbo a bit tak elok , sbb tangkap guna henfon murah je . ;p

oke inilah pistol saya . Nikon D5000 bersama sama kitlens 18mm - 55mm .


no dua . speedlite Nissin Di622 .



ni pulak adalah diffuser . penggunaan diffuser nih pn perlu jugak kdg2 supaya cahaya dari speedlite tuh lebih berkesan terhadap subjek <-- teori saya sendiri . haha . ;p

haaa tuh je laa yg ada pn . 
entry seterusnya akan berkisar mengenai cara2 yg slalu aku guna untuk dapatkan gmbar terbaek (bagi aku lahh terbaek tp bagi hampa aku tatau) hahaha .

mekasehh sbb sudi layan ~ ;)

with love ; nadzli.azlan




7 1003 orang gentel-gentel Rambut Afro:

tomatokering :) said... [Reply to comment]

oke i wish u all the best darl .. hope apa yg u suka buatkn u hepy always :)

mera zati M.z said... [Reply to comment]

hahaha, tgk tu ade komen penambah semangat lagi.. lalalaa~ btw nice 'gun'

Nadzli Azlan said... [Reply to comment]

wowww !! thanx dear ! ;)

MZ ; ouhhh mekasehhh ! HAHAH ! toek !

beaty said... [Reply to comment]

sama la..I pun pakai Nissin tu..selalu pakai build in diffuser ja

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@beaty

saya rasa bila pakai diffuser yg tuh besh lg . hehehehhe ;P

efa said... [Reply to comment]

bilakah cheq nak ada kamera cmtu T__T

nadzli azlan said... [Reply to comment]

@efa

someday ;)